Samstag, 28. Januar 2012

Wulche

Vergangenen Freitag haben sich Giorgio Blue, Sidi und Philipp wieder im Studio getroffen. Jerry hat sich nicht gezeigt.

Philipp, nicht in bester Spiellaune, nahm dann auch nur ein Mal kurz die Gitarre zur Hand. Dies war aber auch nicht weiter schlimm, denn er hat einen neuen Song vorbereitet und wollte, dass Giorgio Blue noch ein bisschen Gitarre hinzufügt. Sidi an den Reglern hat das alles sauber hingekriegt.

Wulche
(Text/Musik: Philipp Nyffenegger)

100 Kilometer siit de letschte Chrüzig
200 Kilometer siit de letschte Tankstell
300 Kilometer siit Diim letschte SMS
400 Kilometer siit euisem letschte Gspröch
500 Kilometer siit em letschte Kuss
Und jetzt chunnts go rägne

Chorus:
Wulche vom Vertraue
Wulche vo de Liebe
Wulche vo de Hoffnig
Wulche vo de Zuekunft
Deck mi zue mit Dier

D’Strass ohni Uusweg – ich weiss
D’Strass is Glück
D’Strass I d’Zuekunft
D’Strass us de Vergangeheit
D’Strass is Ungwüsse



D'Strass ohni Wiederkehr – ich weiss
Und jetzt chunnts go rägne

Das Lied isch für d’Ewigkeit
Au wenn ich arm bin
Das Lied isch für d’Ewigkeit
Au wenn ich riich bin
Das Lied isch für d’Ewigkeit
Au wenn ich Tod bin
Und jetzt chunnts go rägne

Keine Kommentare: