Samstag, 24. Januar 2009

Alleige

Am vergangenen Donnerstag trafen sich die Wanted Men wieder im Wollyhood Recording Studio. Es wurden diverse Songs gespielt, teilweise auch mehrere Takes vom gleichen (Springsteen-) Song. Man ist zuversichtlich, dass in in nächster Zeit das eine oder andere Cover veröffentlicht wird.

Zuerst möchten wir euch aber ein Demo vom Donnerstag zeigen, welches von Philipp selber geschrieben worden ist. Der Text stammt von früher und war nicht als Song vorgesehen. Philipp hat im Winter eine Musik dazu gefunden… Und Jerry hat den Song zur spartanischen Begleitung von Philipp’s Gitarre gesungen…

Der Song heisst „Alleige“ und ist dem Geist in der Nacht gewidmet.

Alleige
(Philipp Nyffenegger)

Wenn d’Vögel uufhöret pfiffe und de Sturm tuet nümme winde
Wenn s’Meer tuet uufhöre rusche und s’Füür langsam erlöscht
Wenn d’Zigüünerin au kein Rat meh weiss
Und d’Dichter uufhöret schriebe
Denn gönd die Sündige uf d’Chnüü und die Heilige in Himmel
Und ich blieb alleige da

D’Maler zeichnet scho lang nüt meh
Und d’Musiker sind verstummt
D’Sunne brennt uf de Asphalt
Und löscht alles Läbe uus
D’Sieger hend kei Freud will d’Verlürer hend ufgeh,
De Mond am Himmel tuet nümme lüchte
Und schwarzi Wulche ziehnd uf
Und ich blieb alleige da

Im Schatte vo de Dunkelheit gsehn ich Dich bewege
Wie en Geischt i de Nacht umringsch mich mit Dine Flügel
Ich gseh nöd, woane ich tritt
Ich stolpere uf dem finstere Weg
Mini Chraft isch z’End, ich la mi gheie
Ich wache uuf und ligg i Dine Arme
Aber ich bin immer no allei

Tuen d’Cherze wieder uslösche, ich möchte Dini Wärmi spühre

Keine Kommentare: