Sonntag, 29. März 2009

Bedürfnis

Diesen Freitag lag der Fokus wieder einmal auf den neuen Songs. Das Ziel war klar, am Ende der Nacht etwas aufgenommen zu haben, das sich zu veröffentlichen lohnt. Konzentriert gings dadurch an die Arbeit, erneut mit tatkräftiger Unterstützung von Giorgio Blue und seiner Gitarre. Bedürfnis ist einer der neuen Songs von Philipp, den wir nun etwa zum dritten Male in die Zange nahmen. Im Verlauf der letzten Wochen wurde daran noch etwas gefeilt, bis er sich nun ready anfühlte. Einige Takes später, machte sich Sidi an die Regler um das Master abzumischen. Die Jungs spielten dann noch einen anderen neuen Song, der sich auch auf gutem Weg befindet... Zwischendurch lockerte man sich immer wieder mal gerne bei einigen Rock'n'Roll Klassikern auf, somit erklangen auch mal zwei Buddy Holly Tunes durch die finstere Wollyhood Nacht. Keep rockin'


Bedürfnis
(Text/Musik: Philipp Nyffenegger)

Sie säget Dier, Rockn’n’Roll bringt Dich um
Sie säget Dier, es isch d’Musig vom Tüüfel
Sie säget Dier, es isch nüt als Lärm
Aber sie gsehnd nöd, s’isch s’Bluet i mier
Dini Wünsch sind vo gestert, D’Träum vo letscht Nacht
Dini Vorstellig isch veraltet, Diis Gwüsse unrein
Hüt hesch kei Ziel meh, numme no es Bedürnfis
Wo Dich nöd schlafe laht hüt Nacht

Sie säget Dier, mach das, das nöd
Sie säget Dier, was guet isch, was nöd
Sie säget Dier, dänk das, das nöd
Sie glaubet, Diis Läbe isch i ihrem Bsitz
Sie glaubet, Du bliibsch für immer dihei
Sie glaubet, sie machet alles richtig
Hüt hesch kei Ziel meh, numme no es Bedürnfis
Wo Dich nöd schlafe laht hüt Nacht

Sie säget Dier, chumm mit wenn i gang
Sie säget Dier, bis diheime wenn ich chume
Sie säget Dier, sie liebet Dich, aber
Sie glaubet, es chunnt guet, wenn Du dänksch wie sii
Sie glaubet, es chunnt guet, wenn Du fühlsch wie sii
Sie glaubet, es wird wieder so wie früener, aber
Hüt hesch kei Ziel meh, numme no es Bedürnfis
Wo Dich nöd schlafe laht hüt Nacht
Hüt hesch kei Ziel meh, numme no es Bedürnfis
Wo Dich am Läbe bhaltet

Keine Kommentare: