Samstag, 24. Oktober 2009

Engel

Tod.

Leben.

Engel.

So unglaublich real. So verdammt nahe. So greifbar. So vertraut.
Philipp's neuster Song heisst Engel.


Engel
(Text/Musik: Philipp Nyffenegger)

Ich ligge uf em Fels vo de Wahrheit
Hinter mier isch die Bluemewiese
Vor mier de Abgrund i d’Höll
Früehner han ich kei Finde gha
Jetzt bin ich starr wie en tote Adler
Und stumm wie en Fisch wo Hunger het

Ich finde Dich im Himmel, Du lüüchtisch wie en Stern
Zum Griffe nöch und doch so wiit entfernt
Ich chan min Arm nöd nach Dier uustrecke
Wenn ich mich bewege stürze ich durab
Schick mier en Engel mit grosse Flügel
Schick mier en Engel mit grosse Flügel

Bridge

Alli Dinosaurier, die sind uusgstorbe
Alli Mammut sind au uusgstorbe
All mini Gfühl, die sind uusgstorbe
All mini Liebi isch au uusgstorbe

D’Iisziit isch verbii, ich wache uuf
Ich fühle d’Sunne i mim Gsicht
Ich ligge sanft i Dine Flügel
Ich chan mich bewege, ich wett Dich hebe
Aber ich fühle nüüt als Luft
Engel, die gitts gar nöd

Engel, die gitts.

Keine Kommentare: